kaderturhal72 Kızlar 5 haftalık hamileyim kanamam var düşük yapanlarda kanama miktarı nasıl başlıyor rengi nasıl oluyor ağrılar oluyor mu bilgi verirmisiniz lütfen
semauckun kaderturhal72 Merhabalar benim 7 haftalıkken bir düşüğüm olmuştu önce hafif karın ağrısıyla başladı uzandım dinlendim ama geçmedi tuvalette peçeteyle sildiğimde bir kaç damla kırmızı kan geldi. Hemen hastaneye gittik önlem amaçlı yatış yapıldı kanamayı takip etmek için ped verdiler serum takıldı ağrım geçti. O akşam ve sabah hiç kanamam olmadı sadece sabah tuvalete gittiğimde gözlerim karardı ve bayılacak gibi oldum. Sabah 10 ‘da taburcu edildim 12 gibi tekrar karın ağrısı ve kanamam başladı. Kanama aynı adet kanaması gibi yoğundu 16 - 17 civarı da düşük yaptım zaten. Düşükten sonra da kanamam 1 hafta devam etti.
merveee1634 kaderturhal72 kanamaniz ne boyutta pedi dolduracak şekilde mi yoksa silince peçete gelen bir lekelenme mi birde rengi parlak kırmızı mi adet kanaması gibi
kaderturhal72 Çok teşekkür ederim yorumunuz için benim de kanamam geliyor ama hiç ağrım yok küçük parçalar geliyor ama çok çok küçük ama hiç bir yerim ağrımıyor bekliyorum öyle gittim doktora sağlıksızsa düşecek ztn dedi sağlıklıysa tutunacak
atikeaba kaderturhal72 bende yaptım düşük 6 haftalıktı inanılmaz kasık ağrısı oluyor sezeryan dikiş ağrısı ile yarışırdı 2 saatte düşürdüm zaten doktora gttm dilaltı hap verdi ondan sonra ağrım geçti ama düşükten sonra da kanama devam edıyor hala allah yardımcımız olsun..
kaderturhal72 Allah razı olsun bende bilmiyorum nasıl olucak kanama devam ediyor ama hiç ağrım yok bakalım bir kaç güne belli olur ztn sizede çok geçmiş olsun
kaderturhal72 Ped kullanıyorum Şuan çok damlalı akıntı değil ama geliyor yani dün pembeydi şimdi kırmızı oldu ama hiç ağrım yok