Kızlar dün hastaneye gittim gripten dolayı gebelik şüphesi olduğu için kan vermeden ilaç almak istemedim, kanda da negatif çıktı zaten 2 falan olsaydı beta ümitlenirdim de <0,5 çıktı normalde de öyle çıkıyordu zaten. Dpo 10 da negatif olan pozitife dönen oldu mu aranızda?