birthecene kaplanseren size göre oluyorsa bana göre de oluyor işte empati yapamıyorsanız yazmayın tepki çekmeyin rica ediyorum sizde
birthecene kaplanseren sen benim mantığıma karışamazsın o haddi size vermedim siz kendi mantığınızı sorgulayın bakış açınızı genişletin 😉
sudeli4 Aysunays isim de teleffuxuds Çok güzel sma keşke anlamında kurt olmasaymış siyasi olunca insan çekimser kalıyo bende Türkçe isim istiyorm oğlum olursa isim hazır da kız olursa ne olacak çok zorlanıyorum Türkçe kız isimlerinde ☹️
Aysunays sudeli4 Evet ya anlamından dolayı bende tereddütteyim. Çevremde de bazı kişiler ileride sıkıntı yaşayabilir isminden dolayı dediler. O da kafamı karıştırdı. Aslında kurt da kültürel bir figür ama malesef bazı kesimlerle bağdaştırılıyor ister istemez
sari_papatyam Aysunays bana hiç siyasi gelmedi çok tatlı bir isim, söylenişi bir tık farklı geliyor ama telaffuzu sorun değil demişsiniz sağlıkla gelsin kızınız🤲🏻ben de bilge koyacağım bakalım 🥰
BlackFish2113 Aysunays kulağa çok hoş geliyor bizde isim seçerken Türkçe kökenli olmasına çok dikkat ettik. Burçe ismini hiç görmedim görsem düşünebilirdik muhtemelen.
sudeli4 Aysunays evet cnm bir siyasi partinin işareti bile kurt biliyosun ki. Malesef Ki kurt simgesi onlara mahal olmuş gibi oldu o yüzden siyasi bi damla kimlik vermemek lazım yoksa İsim çok güzel bence