QueenBahar_ Kızlar benimle aynı haftada olanlar nasıl gidiyor Herşey hayal oldu bende adım atmak pijima giymek bile artık lüks oldu Sizde durumlar nasıl bugün bir halsizlik var üstümde 🥴
Seyma190623 QueenBahar_ 35 bizde en son 36yla uyumluydu cocugum valla gece uyuyana kadar madoluyorumm ayak şişmelerim yürüsemde yatsamda geçmiyor +ağırlaştım iyice berbattt ötesi. Doğurasım var hemen
Semacdrc QueenBahar_ Bende 34 haftalık olucam yürürken bacaklarım kalçalarıma yük binmişcesine bir yorgunluk hatta kollarım bile yoruluyo 🥹
Herseydenbiktim QueenBahar_ Askim dayan az kaldi🥺 Hersey geçecek unutulacak ve emin ol özleyeceksin zor ama tadını çıkart 🥺🥺💖💖🐣🐣
QueenBahar_ Seyma190623 benimde şuan dr gel dese gidecem maf oldum 🥹 sağlıkla kucağına alırsın inşallah
QueenBahar_ Herseydenbiktim öyle askm doğru Söylüyorsun hareklerini felan çok ozlicem 🫠 Ama bu ağrıları beni bittirdi sağlıka gelsin yapacak bişey yok Güzel yorumun için teşekkür güzelim 😍
Herseydenbiktim QueenBahar_ Onlarda tuzu biberi bebeğim ya💖 Guzel pozitif hiksyeni okumak için sabırsızlanıyorum. Ben 3 ay oldu asiri özledim seneye artık post açarım hamileyim diye 😂
Edum QueenBahar_ 36+1 nişan geldi adet ağrısı başladı ve dogurdum .. Bende sizin gibiydim artık bıkmıştım bugun sezeryan oldum ..
ikiprensesannesi___ QueenBahar_ bende 34 oldum kız ben hala pijama falan giyebiliyorum tek sevinebildiğim yön🤣bende sürekli bir uyuşukluk var ya biran önce gelsinler artık şanki senelerdir hamileyim gibi yoruldum yoruldum
Ozgemlym QueenBahar_ 38+3 den selammm yatmak rahat oturmak uyumak eğilmek çorap giymek duş almak bile eziyet durumda 😣😣 çok yoruldum çok hak veriyorum sana
Ozgemlym QueenBahar_ normal bekliyoruz kuzum ilk doğumum normal suni ile oldu bakalım bu kendi gelcek mi inş gelir🙏
furkanefe2941 QueenBahar_ 36+4 7 ocakta dogum insallah siyatik ağrılarım bel ağrılarım birde 3.5 yasinda bir oglum var tüm soyleceklerim bu kadar 😀
Quen_14 QueenBahar_ bende 6 ocağa gün aldım şuan 34+6 o zamana kadar 37 oluyor doğurymasını istiycem yapamıyorum artık 🥲🥲
Aleynaulpnr QueenBahar_ ay aynıyız bende 36 oldum 6 ocağa gün aldım çok yoruldum ama asla fiziksel değil psikolojik olarak çok yıprandım ya sürekli aklım hareketlerinde bebeğime bişey oldu olacak diye delirmek üzereyim bu kafadan çıkamadım baştan beri