elifyazar 12+5 teyim bugün kontrolde doktor %90 kız dedi çok hevesliyim ama kesin söylemediği için düşünüyorum da bu durumu yaşayan oldu mu ?
beyzzsenturkkk elifyazar burdan bi arkadaşım 15e kadar kız biliyordu 16 da erkek olduğunu öğrendi o yüzden net sonuç icin 16 ve sonrasını bekleyin
asya8melek elifyazar ben kızlarımı 12 haftada öğrendim doktorun iyiyse yanılma olmaz diye düşünüyorum
suragungor elifyazar banada 12. Haftada detayli ultrasonda doktor kesin degil ama erkek gibi goruyorum demisti erkek bebegim 🌸
meltemerennn elifyazar genelde doğru çıkıyor bana da sanki bu erkek gibi dedi ama kesin değil dedi cidden de erkek ahahah