benimadimannee Kızlar selam Letu kullandım ve ardından 17 aralıkta ovitrelle çatlatma iğnesi oldum . Bugün 4. Günüm ama hiçbir belirtim yok normal mi ? Sizler ne durumdasınız ? Beraber bekleyelim 🌸
Sudesahin_23 benimadimannee Ben de bu ayın 11inde iğne vuruldum 9. Gündeyim bugün heyecan var hayırlısı inşallah :)
rumeyyurmom benimadimannee merhabalar doktorum bana bugün letu yazdı adetimin 5. Günü kullanmaya başlayacağım sizin kaç yumurtanız büyüdü letu ile
benimadimannee Sudesahin_23 ayyyy nasııl heyecanlıyız amaa 🫢🫢 Belirtilerin var mıı ? Kaçıncı denemen ? 🌸 İnşallah 2025 bize son şovunu yapar 🫠🫠🩷
Sudesahin_23 benimadimannee 2. Denememdi benim belirti mi bilmiyorum ama kasıklarım ds ağrılar oluyor inşAllh güzel haberler alırız ❤️
rumeyyurmom benimadimannee bende 5 gün ama günde iki kere içicem bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤍
rumeyyurmom benimadimannee ben ikiz olmasını çok istiyorum ya ve içimde çok güzel bir his var ikiz olacağına 🤍