Sdt hanımlar doktorunuzdan ast ve alt değerlerinize baktırın karaciğer enzimlerinize Kolestaz olmuş oluabilirsiniz ki bu hem size hem bebeğinize zararlı çok geçmiş olsun ben yaşadım genelde gebeliğin 3. trimesterinde olur sizin ki çok erken başlamış Allah yarsımcınız olsun korkunç kabus gibi birşey ılık bir duş alın sürekli ve ursactive diye bir ikacı var tablet minik haplar kısmen de olsa geçirip rahatlık sağlıyor lütfen doktorunuza danışın