harvefa Selam 19+3 günlük olduk ilk gebeligim ya ben daha bebek hareketlerini hissedemiyorum Normal mi
ylnydgd harvefa 19+5 te baloncuk gibi hissetmiştim benim de ilk gebelik ama 23-24 e kadar yolu var. Plasenta öndeyse daha geç; göbek bölgesi yağlı ise daha geç gibi
mrvmitawa Gokturkmom_ ben 15. Haftada ilk hissetmeye başlamıştım şu an 16 ve sık hissediyorum normal mi peki sizce? Bazen korkutuyor bu durum beni çok mu hareketli olacak diye
G-k harvefa valla kuzum benim ikinci gebelik olmasına rağmen 21. Haftada ancak hissettim. Endişe etmene gerek yok.
suragungor harvefa benimde ilk gebeligim ve kilolu hamile kaldim gobegim vardi bebek hareketlerini 20-21 hafta gibi cok az sekilde hissetmeye basladim
suragungor harvefa evet evet iciniz rahat olsun 21. Haftamda damar atmasi gibi gunde 1-2 kere hissediyordum 24 ten sonra tekmeler baya belirginlesti sizde yakin zamanda hissedeceksiniz buyuk ihtimalle 🌸