Kızlar sirt ustu duz yatarken gobek deligimin altinda elim kadar bi sislik var. Ama kasiklara kadar degil. Kucuk bi topcuk tam gobek deliginin alt hizasinda.. Ama bebek sag tarafta heralde sag taraf daha belirgin. Bu karin tipi normal mi korktum ablalarimin yaygindi biraz daha kasiklara yanlara doğruydu. Ayaga kalkinca belli belirsiz zaten karnim belli degil henuz ama sirt ustu yatinca oyle. Aklima düştü gobek düşmesi kaymasi vs mi oldu?