gulsah30 ay içime su serptin benimde ovulasyon 5 i değerlendirdm sonra doktor 11 inde kan aldı çıkmadı halıyla düşükten sonra kontrole gittim 3 aydır olmuyor diye doktorda rahmin kalın ya gebesin ya adet olcan dedi sonra 17 si sabah idrarda silik gördüm gittim verdim 7.82 çıktı beta doktorda pazartesi gel tekrar alalım belki labaratuvar kaynaklıdır dedi de ben testte çizgi görüyorum