Yenianne19 Kızlar merhaba 7 haftalık hamileyim 6.haftamdan beri günde çok az kanamam oluyor yani lekelenme değil bariz kanama 😢 doktora gidiyorum kalp atışını duyuyorum ama içim hiç rahat değil progestan başladım vajinal yoldan dua edin bana nolur bişey olmasın.İlk gebeliğimde düşükle sonuçlandı bu İkinci o kadar çok korkuyorum ki 😢😢
feyzaa34 Canım çok dikkat et bebek sana tutunmaya çalışıyor bu haftalarda aman çok iş yapma bol bol dinlen kanama düşük riskine giriyor