Sevgiiss Kızlar hareketleri hissediyoruz güzel ama sadece otururken ve uzanırken, ayaktayken kaçıncı haftada hissediliyordu hareket aklıma bu geldi 😄
GencbirAnne_1 Sevgiiss Ben 26. haftaya giricem yarın hissediyorum hareketlerini temizlik yaparken yemek yaparken vs hele bazen yemek yaparken tezgâha falan çarpıyorum orda fena tekme yiyorum 😂
kubra62_ 21 olduk bugün ama ayakatayken veya yemek yerken falan hareketlerini hissediykrum şiddetli olmasada içerde bişeyler pldugunu anlıyorum çok güzel ve eşsiz bir duygu rabbim herkese nasip etsin inşallah