Kızlar hamile değilim şuan sanki 2-3 saat tuvaletimi tutmuşumda öyle tuvalete gitmişim gibi tuvaletimi tamamen yapamıyorum yanma gibi oluyo yaptıktan sonra. Akıntı koku yok sadece tam anlamıyla boşaltamıyorum idrarımı sonunda da hafif bir yanma oluyor süreki sıkışık gibi geziyorum urocare aldım dün eczaneden tek şaselik olan ama gece yapamadım çocuğum hastaydı fırsatım olmadı bugün yapıcam inşallah ama bu keser mi tam anlamıyla ya sizin öneriniz var mıdır bol su içmek dışında çok kötüyüm çünkü