gamzee7 4 Aralık ve 14 Aralık ilişki tarihlerim dün test yaptım hiç çizgi görmedim bugün böyle adetime 10 gün var test prodoctor
Melike3506 gamzee7 kaç dk da çıktı varla yok arası zor görünüyor ilk fotoğrafta görülmüyor bile kuruma çizgisi olabilir
Miracle_1 gamzee7 yakınlaştırınca bi çizgi gibi görünüyor ama bilemedim canım benimkine bakar mısın yakınlaştırıp etiket yaptım fotoğrafa sence ?
smyyy95 gamzee7 eğer 14 çatlama olduysa vardır çünkü bu uygulamada dpo 6 öğrenen bayan vardı yani imkansız değil
1_cocuk_annesi gamzee7 bende 3 gün önce kaset testte gördüm sonra hemn erken gebelik testi aldım ordada çıkınca kan verdim 38 çıktı betam
gamzee7 Melike3506 kullandığım test değer 10 ken algılamaya başlıyormuş bakalım artık hayırlısı cevapladığınız için teşekkürler ☺️
Cadoloz Regle 10 gün kala cok uzun bi süre daha 3 4 gün once yumurtlamis olmalisiniz ve sperm dollendiyse bile hala tuplerdedir yani yerlesmedende rahme pozitif vermez bence tarih olarak uymuyor malesef
gamzee7 smyyy95 benimkide tahminen o ara çatladı 13 14 gibi düşünüyorum adetten 1 2 gün sonra hamile kalan var rabbim nasip ettiyse imkansız diye bir şey yok bakalım ☺️
mvlgnlr Benim de 14.15 arası çatlama ama çok erken değil mi yani ben adetime 4 gün kala kan verdiğim zaman beta 12 çıkmıştı ve kimyasal olmuştu o yüzden bu ay gecikmeyi bekliyorum direk
gamzee7 mvlgnlr benim 4 aralıktada 2 kez ilişkim oldu spermler 4 5 güne kadar canlı kalıyor yumurtlamaya başladığım günlere denk gelmiş olabilir bende kanı beklenen adet gününden sonra vermeyi düşünüyorum 14 ünde de olabilir bakalım varsa ya 4 ya 14 😂😂
smyyy95 gamzee7 aynen öyle canım bende öyle düşünüyorum çünkü okudum kadın yazmış dpo 6 test yaptım silik çıktı diyor olabilir yani