vildann__ Kızlar buraya atacağım testler bana ait değil kız kardeşimin kendisi bu şehir dışında oturuyor elinde gebelik testi yok bir haftadır adette gecikmiş elinde iki tane ovülasyon testi var bana attı da bilen yorumlayabilir mi.
vildann__ vildann__ kendisi diyor ki testlerde birtık açık gözüküyor T çizgisi ama normalde böyle koyuyuymuş
Nur67 vildann__ gebelik olunca t çizgisi bu şekilde çıkıyor diye biliyorum bence var 🌺 kan testiyle kesinleştirsin umarım vardır 🙃
Sensedim vildann__ evet olabilir gebelikde tekrar pik olan çok gördüm burda ama kimse kesin var diyemez kan tahlili olmadıkça
vildann__ Sensedim pazartesi günü kan verecekmiş ancak öyle gidebilir bana attı da ben pek bilemediğim için buraya atmak istedim hani bilen var da yorum yapardı ona söylerim