Aydan95 Kizlar ultrasona gittiginiz tarihi neye gore ayarliyorsunuz? Ultrason 1 hafta onde. Neye gore gitmeliyim?20haftada 2 ci taramamiz var.
Dinolisoo Aydan95 sen hesaplamanı sata göre yap. İleri haftalarda belki normal haftasona döner. Ama tarama testlerine ultrasona göre git. Dediği gibi ilerde haftasına uyumlu dönmezse yine ultrasona göre doğuma girersin
Aydan95 Dinolisoo haa , taramani o zaman ultrasona gore yaparim o zaman. 19-21 hafta arasi zaten ikinci tarama.
Dinolisoo Aydan95 aynen. Testler bebeğin gelişimine göre yapılır hangi haftaya uygunsa. Ama bazen belli hafta sonrası gelişime göre bebek haftasına uyumlu döne biliyor. Dediğim gibi dönmezse yine gelişimine göre doğuma girersin