Madeinpelinn aynen tuz çok etkiliyor. Onlari ben dengelim Allah’a şükür 5 seneden beri tuzu yok derece az kullanıyorum(hamileliklerimde tansiyonumu oynattığı için☺️) işe yarıyor cidden, arkadaşlarım neden şişme yok çil yok diyorlar sanki herkeste olan bende olması gerekiyormuş gibi.. Birde 2 tane okullu çocuğum varbister istemez sürekli ayaktayım 😅 yağmur yağmadigi sürecede yürüyüşleri mi aksatmiyorum vajinal doğumum rahat geçsin diye.
Allah doğum yapacaklara kolaylık versin her ikisinin de zorluğu var yani.