Benimisteo benim anlatmak istediğim normal şartlarda çorap giyersin ve ayak ısın normaldir. Yattığında çoraplarını çıkarırsın ve ne hikmetse ayak ısın artar artar ve sen tam uykuya dalacağım sıra canına bi sıkıntı girer. Sonrası malum sağa dön, sola dön, ayaklarını soğuk su ile yıka, bacaklarının arasına yastık koy hatta ayakların birbirine değmesi bile sinirlerini bozar.