masal25 İlk oğlumun adı Umut Aras ikinci doğacak olan oğlumun adı da Gökdeniz olacak ins rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
muzicem583_ suhedaadsz oglum icin doruk uras koymayi dusunuyorum daha doguma cok belki degisir esim pek isim konusunda dusunmuyor yada ben koyacam demiyor bir kizim var kizimin adinida ben koydum esime sordum olsun mu diye tamam dedi karismadi hic….
Zhde melteW inşallah sağlıkla kolaylıkla ağrısız acısız dikişsiz kesiksiz doğumumuz olsun bı avazda kurtulalım, Muhammed eşimin ismi ♥️😂