hilal858_ benim sıkıntım ilki sezaryendi,şimdi normal olsun istiyorum ama hem ters bir bebek makat geliş ablası gibi,hem de böyle 37 de doğarsa benim haftaya doğum olur ben bugün 36 yım🤭iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim inşallah güzel geçer benim de