Edum Ne olur dua edin. .. 2. Sezeryanım olucak saat 1 de ..çok paniğim.. haftalardır içerde tutmaya çalışıyorduk artık adet agrısı nişan olunca doktor alalım dedi …
mehparee_ Edum Rabbim yardımcın olsun hayırla sağlıkla kucağına al inşallah sende hemen toparlanırsın 🤲🏻🤲🏻