priencessgirlmom insülin hemen başlanmaz. Çok yüksek değil ama pankreas gebelik şekerinde kendini 25’ten sonra daha belli ediyor. Yükleme yaptırmanız gerekli her türlü 25-26 gibi haftalarda. Belli ki yatkınlığınız var. Ama şeker değerleriniz daha yüksek çıkarsa yüklemeye gerek olmadan da gebelik şekeri olduğunuz kesinleşebilir.
Şimdiden bir endokrinle görüşmeniz iyi olabilir. Şekerinizi aç, yemekten 1 saat ve 2 saat sonra ölçün her öğünde. Kaydedin 1 hafta ve endokrine bu sonuçları gösterin yükleme istemesin bu sayede