Doğum yapalı iki hafta oldu ve ben iki çocukla yeni gelebiliyorum buraya uykusuzluk yorgunluk 😂neyse doğurmak istiyorum diye diye en son doğurduk çok şükür sadece biraz sabır isteyen bir süreç elhamdülillah çok şükür 4 Aralık Perşembe günü doktor kontrolüne gittim nst vs sancım vardı doğumhaneye gönderdi doktorum açıklık kontrolü için açılmam yoktu 🤷🏻♀️kasilmam vardi doktorum bir hafta sonra yine çağırdı o gün doğum yapacağımı hissediyordum sancılarım hafif geldikçe yürüyüş yapıyordum basamak inip çıktım göğüs ucu uyardim ebe söylemişti 36 haftadan sonra yap demişti akşama doğru sancilarim araları sıklaşmaya başladı ama hastaneye gitmek istemedim daha sıcak su da duş yaptım rahatlatıyordu tabiki eşim oğlum uyuyordu eşimi uyandırmak istemedim bana panik yaptıracağını bildiğim için ev içinde bol yürüdüm çömelme hareketleri yaptım sancılarım kesildi gibi oldu yatağıma uzandım 20 dk uyudum kalktığımda nişanım geldi nişan geldikten sonra sancılarım dayanilmaz bir hal aldı sabah 6 da eşimi uyandırdım apar topar eşyaları aldık oğlumu anneme bıraktık hastaneye gittik açıklık bakıldı 3 cm nst sancılarım düzenli çıktı yatış verildi devlet Hastanesi’nde doğum yaptım bu arada ebeler çok ilgiliydi moral destek açısından Allah hepsinden razı olsun unutmam o anı daha sonra açılma bakıldı 8 cm olmuştu doktorum geldi nst güzel ilerlemiyor sezaryen ihtihamali de olabilir hazırlıklar yapıldı suni sancı almadan kendi sancılarım ile doğurdum 5 aralik 9.15 de oğlumu kucağıma aldım kendimi o kadar hafif hissetim ki bebeğim kucağımdaydi nefes alıyordu direk emzirmeye yardımcı oldular ilk doğumum erken olduğu için o ani tatmadim bebeğim yanımda kalmamışti Allah’a şükürler olsun ki oğlum şuan 2 haftalık olduk rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah 🙏🏻🤍💫