Benim yaşadığımı yaşayan annelerden tavsiye istiyorum 😢 26 haftalık gebeyim bebeği bu ay çok aşağıda hissediyorum ve önceki aylarda hareketler daha şiddetli ve karnımın her yerinden hissedilirken bu ay sadece aşağı doğru ve şiddeti az hareketler hissediyorum ne bu durumu yaşayan var mı? Ya da fikri olan bu konuyla ilgili. Bebeğin gelişimi ayına göre güzel gidiyor bununla ilgili bir sıkıntı yok demişti doktor