derryaaneva canım seni korkutmak hiç istemem ama bende 23 haftalık hamileyken birden bire belirtilerim giti içime korku düşünce hastaneye gittim bebeğim karnımda kalbî durmuştu 3 4 gün öyle karnımda nefesiz kalmış yavrum.
Allah’ım kimseye göstermesin inşallah çok kötü bir duygu.