ScknHscvz burda sizin yazdığınızın aynısının yazıldığı bir çok post okudum ve onlardaki yorumları özetleyeyim ,hamilelik ile ilgili yaşanan belirtiler hamilelik içinde sürekli değişkenlik gösterebiliyor ve bu bebekle ilgili bir sıkıntı olduğu anlamına gelmiyor ,bebekle ilgili sıkıntı olduğunu düşünmeyi gerektirecek şeyler ALLAH korusun kanama ,çok şiddetli sancı vs gibi şeyler o yüzden içiniz rahat olsun .mesela ben zaman zaman yaşadığım mide yanması dışında ve son zamanlarda ağırlaşmam dışında ,göğüslerde hassasiyet ve gibi belirtileri hiç yaşamadım çok şükür ..