ozlm199393 Kızlar 31 haftaya girdim ama aşağıda hep bi sızlama iğne batma gibi his var hayaletlerini de hep kasıklarımda hissediyorum normal mi 1. - doktor kontrolüme 10 gün var nerdeyse bebek 28 haftada baş aşağı dönmüştü bu arada
Strongirl_ ozlm199393 bebek baş aşağı donduyse kaburgalarda batma hissedersiniz nefes darlığı hissedersiniz. Çünkü ayaklarla yukariyi ittirir. Büyük ihtimalle makat gelişi dönmüştür ayaklarla meshaneye ve rahim girişine tekme atoyordur. Benim öyle oluyor çünkü. Bazen kaburgam ağrıyor midem yanıyor bazen yolda yururken ansızın alttan iğne batırıyorlar sanki.
Kitappsever_1 ozlm199393 normal cnm benim 2 oğlumda da öyleydi ilkinde 22 haftada gitmiştim kafası tam ordaydi resmen yürümez olmuştum hep sancım çıkıyordu 2. De 30+4 günlük şuan oda aynı hep vajinam ağrıyor kasıklarım ağrıyor hareket ettikçe bacaklar da nefesimi kesiyor
irmairma ozlm199393 benim de 25- 28 haftalar arası iğne batma gibi oldu şimdi 31 oldum alttan ağrı oluyor en son 28. Hafta gittiğim de erken doğum riski dedi ama bakında bebek aşağıda değil pelvik çok normal dikkat edeceksin yorulmayacaksın iş yapmayacaksın dedi 😕 haftaya 32. Hafta kontrolümüz var bakalım ne diyecek ağrılarıma
irmairma Strongirl_ yaa sağ kaburgam çok fena , yürüken ağrılarım genelde ya da gece yatakta nefes darlığı çekiyorum, 28. Hafta gayet normal olması gereken yerde daha inmemiş demişti haftaya 32 de gidicem bakalım
Strongirl_ irmairma ben şuan 32+5 deyim. Bugün kontrolüm vardı. Doktor bel ağrısı kasık ağrısı batma hareketlerde ara ara azalma bunlar normal dedi.
Mapiamapia Strongirl_ benimde 32+5 bugun kontrole gttim bas asagi birkaç dönelim oluyor bir kaç hafta 1810 gr biraz minyon suyum icin sınıra yakın dedi 9 cm haftaya tekrar gorucem su azalmasi için dedi