Ozlemsvr Solmaz postun üstte kalsın diye yaşıyorum bende bilmiyorum. Şu an bende belimden ağrı cekiyorum çok aşırı olmamak suretiyle . ..
ozlemturgay Bende 40+3üm bu sabah mecburi sezeryan olacağım. Ve sizinle aynı ağrıyı çekiyorum şuan 😥😥 endişeliyim
Merveoz ozlemturgay Bnde 40+3 geln giden yokbel ağrm oluyo ara sıra adet sancsı oluyo ama geciyo anlamadm nişanda gelmedi rastlmadm hiç .
Solmaz ozlemturgay Allah ım şifanı verdin gece acildeydim 40 civarı sancım görüldü eve geldim biraDan tekrar gidicem
Zmerve Canım bende 40+6ya girdim dün sabah 6, 7den beri sancılarım var süresini tut sürekli düzenliyse 5 dakika da bir olunca hastaneye git muhtemelen doğum sancısıdır net bişey diyemem tabi ama bi görün derim ben hala çekiyorum ben hastaneye gittim tabi ama açılmam yokmuş geri gönderdiler sende bi görün sancıların sıklaşınca git gide şiddetlenir zaten git hemen hastaneye Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebeklerimizi ❤️
Solmaz Zmerve teşekkür ederim gittim acile açılmam yokmuş sancım var ama 10 Dk cıvarıydı 5-6 düşünce gittim açılman yok dedi baya nst bağlı kaldım geri döndüm
Merveoz Solmaz ayy napcaz biz suni sancı istemiyorum hiç. Yürüyüş hoplama zıplama eğil kalk herseyi yapıyorum doğum hızlansn diye
Solmaz Merveoz 2 cm açılmam varmış benim 50-60 nst de sancım çıkıyor dr ne yapıyosan devam et dedi yürüyorum korunmasız ilişkiye giriyorum sıcak su duş alıyorum squat yapıyorum tavsiye ederim