Kimyasaldan sonraki ay hamile kaldım. Doktor bana endişelenecek bir şey yok kimyasaldan sonra hamile kalma ihtimalim artabilir, tüplerinin açık olduğunu gösterir kimyasal gebelik demişti. Ümidinizi yitirmeyin bende çok stres yapmıştım en beklemediğim ay hamile kaldığımı öğrendim. Yumurtlama günlerinizi iyi değerlendirin inşallah en kısa zamanda mutlu haberi alırsınız