elifmrlll ay korkma yavrum bısey olmaz benım su sıralar tansıyonum dusuyo onada kanıyo yukselıyo onada kanıyo 😂 bence damarlarımız genıslıyo farkettıysen normalden fazla damar gecıyo hamılelıkten dolayı ve vucut alısıyo burnum kanamadımı bas agrım cok oluyo basınc dusuyo bu sayede bence ama doktoruna bı sor ıstersen