Yavaş yavaş bebeğimin ihtiyaçlarını bitiriyorum ama şampuan losyon vs için kararsız kaldım. 7 sene önce oğluma sebamed kullanmıştım memnundum ama şuan mustelanın ürünlerini daha çok duyuyorum. sizin kullandığınız veya aldığınız şampuan markası hangisi oldu?