ebrudefnee aslında normal doğum olsun istiyoruz dedi ki kilo 12,13 arası idealdir fazlası her iki doğum şeklinde seni zorlar bizi zorlar sezeryan olursan yaran biraz geç iyileşir normal olursa sana zor olur en kolayı en rahatı her ikimiz için de iyi olan dedi haklı da ama ben bilmiyorum kötü hissettim