momyy280_ Bebekkuzu bebek hemşiremiz ve ebemiz bize uzun kollu toparlanıyor üstüne bir şey giydirdiğinde yarım kol ya da kolsuz al demişti
Bumah Bebekkuzu kız erkek fark eder mi bilmiyorum ama kısa kolları evde uzunları dışarı çıkarken giydiriyorum ekimde doğurmuştum hala daha o şekilde ilerliyorum
Bykessra Bebekkuzu Nisan sonu benim doğumunda inşallah. Daha çok bişey almadım ama 3 tane kısa kollu 3 tame sıfır kollu aldım. İlk ay ince ve uzun giyidirmek daha doğru olur diyede uzun kollu ince tulumlar aldım