Bende 25.haftadayım 3 haftadan beri kaşınıyorum göbeğim özelliklede iç çamaşırı lastiklerinin civarı ayrıca lateks alerjimde var kadın dığum doktorum allerset yazdı bi cildiyeye göster dedi cildiye ise göbeğim kaşınıyor diyince göbeğime bakıp direkt uyuz dedi içim rahat etmediği için özele gittim özeldeki dermatalog göbeğin dışında hiç bir yerinde kaşıntı yok bence sadece alerji ve çatlayacağın için kaşınıyorsun dedi eşimde falanda bir kaşıntı yok kafam çok karıştı