ozgemm91 11+3 günümdeyim 3 gündür kanama oluyor sabah akşam progestan alıyorum geçmeyecek diye korkuyorum :(
esrafi5 ozgemm91 yok bebekte değilde bazen kese etrafında kanama alanı oluyor oda rahim ağzına yakın olunca kanama yapabiliyor benimde aynıydı kanama alanı vardı kese etrafında 2 gün hastanede yattım kanamayı kestiler 1 buçuk aydırda kah lekelenmem devam ediyor
esrafi5 ozgemm91 şuan 15 haftalık 15 gün falan iğne kullandım hergün aslında k kadarına gerek yokmuş şuan günde 2 kere progestan fitil 3 kere duphaston kullanıyorum ama içini ferah tut ben feci bi kanamayla gittim çok şükür herşey yolunda rabbine güven😊
ozgemm91 esrafi5 sadece kendinde olmadığını görünce insanın içi rahatlıyor biraz.. umarım düzelme olur insan çok korkuyor :(
dilaraat selamlar. 7 haftalık gebeyim. bugün günlük pedi dolduracak kadar bir kanama yaşadım. doktor kalp atışı aldı, kanama alanım da yok. bu durumu yaşayan var mı?