İsimli olanlar henüz hastanedeyken fotoğraf çekiminde felan güzel oluyor ama eve geçince bana biraz saçma geliyor açıkcası 0-3 ay oluyor zaten hastane çıkışları hoşumuza giden minimal desenleri olan çok parçalı güzel setler daha hoş olur ben bebitof diye bir marka tercih ettim kalitesi de gayet güzel 🥰