Merhabalar, ben ilk doğumumu Çınarlı’da yapmıştım. Özellikle epidural sezeryan sürecinden çok memnun kalmıştım, odaları da gayet yeterli gelmişti bizim için. Şimdi 11 haftalik gebeyim, yeniden Çınarlı’ya mi geçsem düşüncesi aklımda. Fecrin hanım ve can bey varmış sanırım, muayene ücretlerini öğrendim ama doğum ücretlerini de merak ediyorum. Doğum ücretlerini bilen anneler bu konuda aydınlatabilirse çok sevinirim