ana26 Nasip olursa bu 2. Gebeliğim olacak dün hasta olmayınca önce şu iki taneyi yaptım böyle silik çıktı sonra eczacı arkadaşım var diğer gün ilk idrarını yap dedi yaptım yine gözüküyor mu bilmiyorum ama silik çıktı galiba hamileyim 😌
Bdks98_ ana26 testi yaptıktan sonra üzerinden çok zaman geçmediyse kuruma çizgisi değildir hamilesiniz gibi duruyor :)
Cadoloz Evet var gibi reglin geciktimi kan ver netlestir bence Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin belirtilerin varmiydi
ana26 Aysenur5571 Esma006 Sağolun 30 una randevu alabildim o zamanda kese de gözükür varsa diye bekleyeceğim