gebesss Kızlar çok kötüyüm bugün 4.gündür böyleyim ilaçsız atlarmaya çlışıyorum elimden geldikçe ama nefes alamaıyorum balkı limonlu içeçek yaptım içtim yok burnumu serumla yıkadım soğuk buhar tuttum açılmıyor burnum ne yapıcam bilmiyorum nasıl bitiririm bu hastalığı yardım edin doğumdan önce kızıma da bulaşmadan bebek doğmadan bitsin gitsin istiyorum
sunbloom123 gebesss berbat birşey gebelikte grip ya çok geçmiş olsun sarımsaklı çorbalar tüket başını öne doğru eğip burnunu çekiyosun ya normalde çekme nefesini burnundan vermeye çalış ben bunu yaparak açmıştım tıkalı burnumu
Myyfamily gebesss bol bol su, portakal,mandalina yiyin ve sıcak sarımsaklı mümkünse tavuk sulu çorbalar tüketin (tarhana çok daha iyi geliyor) özellikle sabahlari,iyi geliyor ben bunları yapınca
Mom4158 gebesss bende gebesss aynı haftamız bende iki gündür gribim dut kurusu kaynatıp içiyorum ama şuan geçmedi burun tıkanıklığı öksürük devam ediyor doktora mı gitsem diyorum bilmiyorum allah şifa versin inşallah
Hazalert gebesss 37+5im bende aynı durumdayım burnum gözlerim şapır şapır akıyor napacagımı şaşırdım korkuyorum
gebesss Myyfamily mandalina portakal yiyorum sürekli sıcak çay tüketiyotum bugünde çorba yapıcağım inşallah geçer nefes alamıyorum çok teşekkür ederim 🌸❤
Hashasim2020 Ben de aynıyım 35+0 acayip öksürük var ballı limonlu şeyler içiyorum ama yok yani artık öksürmekten resmen kaburgskarım acıyo
gebesss Mom4158 amin canım hepimize, geçmiş olsun çok kötü ya bnde elimden geleni yapıyorum da geçmedi bir türlü