BusraFf bence uzun bi süre, benim hastanemde 30dk uzaklıktaydı, korkmuştum yetişemem diye, sabaha karşı suyum gelmişti, yarım saat içinde apar topar evden hazırlanıp çıkmıştık, iyi ki beklemeden hemen evden çıkmışız, arabada giderken sancılarım bi sıklaştı kıvrandım resmen, hastaneye bi gittim suyla beraber direk açılmam başlamış, ebe baktı yoldayken 3cm açılmam olmuş, 1 saate kalmadan açılmam 5-6cm oldu, yani iç güdülerimi dinlemeyip az daha evde oyalansaydım muhtemelen doğumum için ambulans zor yetiştirirdi 😂 o yüzden herkesin doğumu farklı, evde oyalanmak iyi bişey değil, kimisini 1 gün sonra doğurur, kimisi 1 saat sonra doğurur, herkesin süreci kendine özel, sağlıcakla gelsinler inşallah 💕