Kızlar günaydın bugün boynum ağrıyordu tutulmuştu zaten fıtık da var boynumda gece de evde kas gevşetici krem vardı belki rahatlatır diye birazcık sürdüm boynuma ama sonradan pişman oldum ya 🥹 başına gelen var mı sürmemeli miyim sonradan biraz kurudu ama yıkadım bir sorun olmaz dimi bebeğe