Herkese merhaba ,şuan hastane odasında kızımı emzirirken yazıyorum .
Geçen sene 15 haftalık düşükten sonra , bu gebeliğimde 12. Haftada serklaj oldum . Cinsel ilişki hariç tüm yaşantıma devam ettim . Her ne kadar durumunuz riskli gebelik olarak anılsa da . 40+1 günlük olduk bebeğim gelmediği için sabah suni sancı ile başladık 9 gibi verildi kademe kademe arttı . Sancılar dayanılmayacak gibi değil nefes alma sürenizde oluyor . Yürüme sitenizde . En son şiddetli anı zaten doğumun başladığı an ve kucağımıza aldığınız an herşey anlamını yitiriyor. Umutsuz olmayın Allah hepinizin yardımcısı olsun 😍