Selam kızlar ilk doğumumda sütüm gelmiyordu bebek asla tutmuyordu travma oldu bende iknciye yine emzirme korkularım var sizce hastaneye kendimle göğüs pompası götürüp sonra Kaşıklı biberonla bebeğe versem sütüm daha çabuk gelmeye başlamaz mi veya bebek sütümden daha kolay faydalanmış olmaz mı