Gamzenurteke yaşayacak kötü bir şey yok bebeğinizi kucağınıza alacaksiniz seveceksiniz her fırsatta yürüyeceksiniz zaten o an hiç bir şeyden korkunuz falan kalmıyor dünyanın en cesur insanı gibi hissediyorsunuz sütün geç gelir diyenlere aldırış etmeyin bebeği bol bol emzirin korkmayın gelir gelmezse orda çözüm bulunur getirtilir dert yok sadece eğer gaziniz gelirse yanınızda kim olursa olsun çıkarın tutmayin ☺️