zumraorun süreçte çok ilgiliydi Beril hanım. En ince ayrıntısına kadar anlatır her şeyi. Bilmiyorum ben güvenmiştim yani isteğe bağlı sezaryen oldum herkes ameliyattan sonra yaraya bakıp temiz iş çıkardı deyip durdu. Biraz pahalı diğer doktorlara göre ama bence ilgisiyle hak ediyor 1 sene olacak doğum yapalı öncesinde de sonrasında da bir sıkıntı yaşamadım ben,