Selam kızlar,
Bugün regl oldum. Doktorumun önerisiyle adet bitiminden sonra 2-5 gün içinde rahim filmi çektiricem ama çok korkuyorum.
Anestezisiz yaptıracağım. Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
Diyorlar ki, tüpler tıkalıysa daha çok basınç ve acı olabiliyormuş. Açık olduğunda işlem daha acısız geçebiliyormuş. Sizin deneyiminiz ve sonuçlarınız nasıldı?
Her türlü geri dönüşe çok ihtiyacım var 😔🙏🏻