Doğumuma iki haftadan az kaldı fakat sürekli gittiğim hastanede yeni doğanı tadilata almışlar ve bu durum beni çok üzdü. Bilkentten acilden giriş yaptırıp bunu söyledim bana burda yatış verdiler sabah tekrar taburcu olacağım. Ama burayı hiç sevmedim bana ilgili önerebileceğiniz bir hastane var mıdır?