mrskorkut Kızlar bende Daha önce oğlumu kaybettim aradan 11 ay geçti yine hamileyim her 2 hamileliğim de tüp bebek ile gerçekleşti eşimden dolayı normal yolla çocuğumuz maalesef olamıyor.İlk evladımı 14 haftalıkken ölü doğurdum nasip olmadı. Şimdi yine 6+4 hamileyim Fakat kanamam oldu pıhtı düşürdüm tehlikem var benim için de dua eder misiniz vücudum yüzlerce ilaçtan yorulurken,kalbim de artık acıya dayanamıyor.. 😔 Allah şimdiden dua eden her birinizden razı olsun.. 🤲🏼💕
Mehtapsato HazalGonca aminnn canim inslh barisir oda senin ufakli gorunce yumusar merak etme demekki seni cok seviyo
HazalGonca Mehtapsato aynen canım paylaşmak istemiyor 1.5 sene sonra hamile kaldım hala kabullenemedi. ama düzelcek inş 😊
Tugsem81 Deletedmom133 amın inşallah rabbım herkese nasıp etsın inşalöah benım bebegımede dua edermısınız anne karnında suan skolyoz ve spına bıfıda tanısı koyuldu 6. Ayımızdayız dogar dogmaz amelıyata alınacak dualarınızı eksık ermeyın😔
HazalGonca Tugsem81 çok geçmiş olsun canım Rabbim Şafi ismini üzerinizde tecelli etsin. Şifa Allah'tan. Dualarım sizinle 🙏
Esrayusuf Deletedmom133 bu güzel duaların içim Allah senden razı olsun inş rabbim isteyen herkese bende dahil anneliği bizede tattırsın çektiğimiz acının mükafatını en güzel şekilde versin 😢