Merrriiii Kızlar bu ilaçlar mı bu kdr kilo artışı yapıyor ? Daha doğrusu bu kilo mu yoksa ödem mi? Yani kalıyor mu geçiyor mu? Aşırı rahatsız oluyorum bel karın çevrem felaket şiş pantolonlarım aşırı sıkmaya başladı. Tecrübe eden yazabilir mi?
Deletedmom_298 Merrriiii benim kalmadı indi hatta 10.gün filan inmişti karnım tuvalet düzeni değiştiyse o da şişkinlik yapıyor
busrasya2334 Merrriiii benim ilk gebeliğim tüp bebek ve toplamda 12 kilo aldım doğuma kadar ama 30 kilo almış gibi duruyordum ödemden dolayı tüp bebek sürecinde ben 10 kilo almıştım zaten ama doğumdan sonra o süreçte aldığım kilolar da ödem de gebelik kilosu da gitti sonra doğal yoldan ikinciye hamile kaldım şuan 17 haftalık ne şiş ne ödem var sadece bunda da göbeğim çok erken çıktı o kadar o yüzden takmayın ödemi bebiş sağlıkla tutunsun da gidiyor hepsi
narcisse Merrriiii yumurta toplama işlemine kadar kullandığım ilaçlar bende de karın bölgesinde şişlik yapmıştı, opudan sonra yavaş yavaş normale döndü.
Merrriiii busrasya2334 tabiki önemi yok da ben de transfer oldum 9 gün önce büyük ihtimal negatif sonuç. O kdr sağlıklı beslenmeme rağmen ayı gibi duruyorum sanırım ilaçları bırakınca normale döner
Mucizeicimizde Merrriiii bende 4 aydır düzenli beslenmeme rağmen aynada inanılmaz kaba duruyordum Ödem çok su içince gitmeye başlıyorum Kalıcı olduğunu düşünmüyorum Tatlı ve karbonhidrat ağırlıklı yemekler tüketiyor musunuz? Oda su tutat
Merrriiii Mucizeicimizde yok tüketmiyorum diyorum ya bilerek çok sağlıklı da besleniyorum aslında protein sebze ağırlıklı vs
ghostty Merrriiii benim iğneler yüzünden göbek deliği çevremde biraz ödem oluştu. Ama öyle kilo artışı yapmamıştı bende. Morluk ve ödem şiş gibi durabiliyor.