sadecebizz Kızlar 4 haftalık gebeyim ama kalbimde sanki iğne batırır tarzda ağrılar var ve çarpıntılarım oluyor sizde de var mıydı normal mi sizce
vanilya_kokusu_ sadecebizz valla çarpıntı hamileliğin başından beri yaşıyorum düşün 😫 arada da nefrs alınca snaki iğne batiyo kalbime
sadecebizz vanilya_kokusu_ bende de hamileliğin başından beri öyle yedi hafta oldu acaba kardiyoloji ye mi gitsem yoksa doktoruma mı söylesem bilemedim
vanilya_kokusu_ sadecebizz doktoruma söyledim kardiyoloji baksın demişti bana 6 haftalık tim başladı işte 28 olmak üzereyim devam ediyor kardiyoloji ye gittim bişey yok dedi bilinmiyorum bende sende istesen bir gözük ne olur ne olmaz ama bence bişey yok herkes ya yaşıyor